ویرانه
ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت ویرانه دل ماست که با هرنگه تو صدبار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت
+ نوشته شده در شنبه سی و یکم شهریور ۱۳۸۶ ساعت 8:1 توسط هادی
|
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم
خیلی خلاصه عرض کنم : " دوست دارمت "
دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم